support

fejlesztés nélküli technikai support lehetőség

Elsősorban azon partnereinknek ajánljuk ezen szolgáltatásunkat, akik olyan rendszert álmodtak meg amit ritkán módosítanak a fejlesztés utáni mérnöki feladataink csak a környezet naprakészen tartását kell jelentsék.

Szolgáltatásunk az alábbiakat tartalmazza:

  • framework (Laravel) patch
  • framework (Laravel) major version upgrade
  • rendszer által használt csomagok frissítése (pl.: simple fizetés, szamlazz.hu)
  • Uptime vizsgálat
  • Hibajelzések vizsgálatát, melyek Szolgáltató monitorozó rendszerébe futnak be
  • 3rd party változások követése
  • jogkövetés (a Szolgáltató tudomására jutott vagy tudomására hozott, jogalkotó által elrendelt változásokra érvényes)
  • heti 1 darab heti maintenance window
  • havi 1 darab major maintenance window
  • Teszt környezetet, amely paramétereiben megegyezik az éles rendszerrel (Prod környezet)
  • Staging környezetet, aamely paramétereiben megegyezik az éles rendszerrel (Prod környezet)
  • rendszerek uptime vizsgálata és a hibák külső rendszerben történő naplózását (bugsnag)
  • rendelkezésre állás hivatalos munkanapokon 9:00 -17:00 között
  • maintenance elvégzése hétvégén, éjszaka előre definiált időpontokban​

Természetesen nyitottak vagyunk a fentieken túli egyedi igények teljesítésére is, egyedi megállapodás alapján.

Ugye milyen vonzó ajánlat? Megkereshetjük Önt a kondíciókkal kapcsolatban?

Kérem, osszák meg velem a részleteket

Fejlesztési support szerződési lehetőség

Elsősorban azon partnereinknek ajánljuk ezen szolgáltatásunkat, akik bár tökéletes rendszert álmodtak meg, de a szolgáltatásuk dinamikus jellege megkívánja, hogy az alapfejlesztés utáni mérnöki feladatok ne csak a környezet naprakészen tartását jelentsék, hanem folyamatos innovációt akár funkcionalitásban, akár UX vagy UI oldalon.

Szolgáltatásunk az alábbiakat tartalmazza:

  • a szoftverlicence érvényességi ideje alatt kiadott verziókövetések és új verziók rendelkezésre bocsátása,
  • rendelkezésére bocsátja a gyártó által fejlesztett Szoftver Megrendelő által megvásárolt verziójának fejlesztéseit (a Szoftver fejlesztése, olyan módosítások végrehajtását jelenti az adott verzión és új verziókon belül, melyek a program alapvető tulajdonságait és funkcióit nem változtatják meg).
  • egyedi fejlesztés a meglévő terméken
  • teszt környezetet amely paramétereiben megegyezik az éles rendszerrel
  • rendelkezésre állás hivatalos munkanapokon 9:00 -17:00 között

Természetesen itt is nyitottak vagyunk a fentieken túli egyedi igények teljesítésére is, egyedi megállapodás alapján.

Nem szükséges tovább keresnie – megtalálta az ideális megoldást rendszere támogatására. Megkereshetjük Önt a részletekkel kapcsolatban?

Lépjen kapcsolatba velünk