Megoldások Vállalatoknak

VIRX VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI ÉS FOLYAMATMENEDZSMENT SZOFTVER

A vállalatirányítási és folyamatmenedzsment rendszerek alapvető szerepet töltenek be a modern vállalkozások működésében, mivel lehetővé teszik az üzleti folyamatok optimalizálását, automatizálását és folyamatos nyomon követését.

A VIRX egy olyan integrált megoldás, amely komplex funkcióival támogatja a vállalatokat minden szinten – az adminisztrációs feladatoktól egészen a gyártási folyamatokig.

A VIRX szoftver célja, hogy hatékonyabbá tegye a működést azáltal, hogy az adatokat már az első rögzítéskor begyűjti, és azok a későbbi munkafolyamatok során is automatikusan rendelkezésre állnak.
Ez jelentősen csökkenti a manuális feladatok számát és a hibalehetőségeket, miközben biztosítja az adatok következetességét és a folyamatok átláthatóságát.

Az alábbiakban részletesen bemutatjuk a rendszer képességeit.​

Megvalósítaná, de nem tudja, hogyan kezdjen hozzá? Engedje meg, hogy figyelmébe ajánljunk egy pályázati lehetőséget.

Támogatási lehetőség megtekintése

Fontosabb funkciók

A VIRX szoftver széles körű funkcionalitást biztosít a vállalatirányítás minden területén, beleértve a beszállítók és partnerek kezelését, a dokumentumkezelést, az árképzést, a megrendelések és raktárkezelést, valamint a számlázási és riportálási rendszereket.

Az alábbiakban részletesen bemutatjuk a rendszer főbb moduljait.

BESZÁLLÍTÓK KEZELÉSE


A beszállítók kezelése kulcsfontosságú funkció a vállalatok számára, mivel közvetlenül befolyásolja az alapanyagok és szolgáltatások beszerzését. A VIRX szoftver az alábbi lehetőségeket kínál a beszállítók kezelésére:

  • Árlista Kezelése, Kalkulálása - automatikusan nyomon követés a naprakész információk érdekében
  • Árlista Változások Dokumentálása - kapcsolódó dokumentumok kezelése, újragenerálása, verziókövetése
  • Beszállítói Ajánlatkérések és Megrendelések Kezelése - automatikusság miatt a manuális adatbevitel minimalizálása
  • Beszállítói Portál - webalapú beszállítói portált

  • Értesítések Generálása - dokumentumokkal kapcsolatos eseményekről (pl.: jóváhagyás, lejárat)
  • Google Drive Integráció - dokumentumok biztonságos és könnyű elérhetősége a jogosultaknak felhő alapú környezetben
  • Dokumentumok Kezelése - költségszámlákat, banki feladásokat és egyéb üzleti iratok - metaadatokkal
  • Költségszámlák és Banki Feladás - automatikus költségszámla rögzítés és banki feladás támogatás


PARTNEREK KEZELÉSE

A partnerek kezelésének célja, hogy támogassa a vállalat értékesítési folyamatait és biztosítja az összes kapcsolódó dokumentum automatikus kezelését.


A VIRX szoftver az alábbi lehetőségeket biztosít


  • Értékesítési Folyamat Támogatása
  • Dokumentumok és Értesítések Generálása
  • Partner Portál

image

A Partner és Beszállító Portál modul az egyik kulcsfontosságú eszköz a VIRX szoftverben, amely lehetővé teszi az üzleti partnerekkel való gördülékeny és hatékony kommunikációt.

A portál biztosítja az információk gyors hozzáférhetőségét és a tranzakciók nyomon követését:

  • Beállítható Láthatóság
  • Esedékes Rendelés Értesítés
  • Újrarendelés Funkció
  • Értékesítő Kapcsolattartási Adatok
  • QR Kód Generálás (PPre navigál)
  • Reklamáció Kezelés

RIPORTOK ÉS STATISZTIKÁK

A Riportok és Statisztikák modul a vállalat működésének folyamatos monitorozásához és a döntéshozatalhoz szükséges eszközöket biztosít:

  • Részletes Riportok - testre szabható, az adott üzleti igényekhez igazodó (pl.: értékesítés, pénzügyek, raktárkezelés, stb.)
  • Statisztikai Elemzések - trendek felismerése, a teljesítmény mérése és a döntéshozatali folyamatok javítása érdekében.


SZÁMLÁZÁS


A számlázási folyamatok kezelése a VIRX szoftver egyik alapvető funkciója, amely az alábbi szolgáltatásokat kínálja:

  • Számlázás Szamlazz.hu-val - automatikus számla generálása és kitöltése (manuális módosítási lehetőséggel)

image

  • Beérkező Utalások és Kintlévőségek Kezelése - értesítések és figyelmeztető üzeneteket a vállalati felelősök számára
  • Folyamatkezelés és Feladatkezelés - feladatokat generál a felelős személyek számára

MEGRENDELÉSEK KEZELÉSE

A megrendelések kezelése az egyik alapvető területe a VIRX szoftvernek, amely a következő funkciókat tartalmazza:

  • Állapotok Kezelése 
  • Tömeges Rendelés Leadása
  • Eltérések Jelzése


RAKTÁRAK KEZELÉSE

A raktárkezelés a logisztikai és termelési folyamatokban játszik kulcsszerepet. A VIRX szoftver az alábbi funkciókat biztosít a raktárkezelés során:

  • Koordinátás Raktárkezelés
  • Készletmozgások
  • Gyártási Támogatás


LOKÁCIÓK KEZELÉSE

A VIRX szoftver lehetőséget biztosít a különböző vállalati lokációk kezelésére, biztosítva a következőket:

  • Lokációk Kezelése
  • Értékesítési Felelősök Kezelése
  • CRM Modul


ÁRAK ÉS JUTALÉKOK KEZELÉSE

A VIRX szoftver árazási és jutalékrendszerének kezelése lehetővé teszi a dinamikus árazási politikák alkalmazását, a piaci változások gyors lekövetését, és az értékesítési ösztönzők pontos kezelését. Az alábbiakban bemutatjuk az ezzel kapcsolatos funkciókat:

  • Árindexálások
  • Értékesítési Célok
  • Jutalékok
  • Konkurenciafigyelés

EGYÉB FOLYAMATTÁMOGATÓ FUNKCIÓK

A VIRX szoftver számos egyéb támogatást nyújtó funkcióval rendelkezik, amelyek segítik a napi munkafolyamatok gördülékeny lebonyolítását:

  • Audit és Jogosultságok Kezelése - biztosítva a jogszabályi megfelelést és az átláthatóságot.
  • Szerkeszthető Szövegek és Levélsablonok - az üzleti kommunikációt támogatandó.
  • Minőségbiztosítás és Tesztek - biztosítva, hogy minden lépés megfeleljen a vállalat által meghatározott standardoknak.
  • Napi Feladatok Kezelése - átlátható feladatkezelő rendszer.

Összegezve

A VIRX Vállalatirányítási és Folyamatmenedzsment Szoftver egy átfogó, rugalmas és könnyen testre szabható megoldás, amely minden vállalati folyamatot támogató funkcióval rendelkezik, a beszállítók kezelésétől kezdve a raktárkezelésen át a számlázásig és a riportálásig. A szoftver által biztosított automatizálás és optimalizálás lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy növeljék működési hatékonyságukat, csökkentsék az adminisztratív terheket, és biztosítsák a pénzügyi, logisztikai és ügyfélszolgálati folyamatok átláthatóságát. A VIRX minden cégnél segíthet a napi működés hatékonyságának növelésében, miközben megőrzi a rugalmasságot és a testreszabhatóságot.

Megvalósítaná de nem tudja hogyan? Engedje meg, hogy figyelmébe ajánljunk egy pályázati lehetőséget a MODERN VÁLLALKOZÁSOK PROGRAMJA KERETÉBEN!

Támogatási lehetőség megtekintése